fredag, februar 04, 2011

Omsider er jeg begyndt at male i vores nye hus.
Jeg har jo fri allerede kl. 12 om fredagen og kort tid efter var jeg nede ved Hjortensgade. En kammerat kom forbi et par timer og fik en rundvisning, inden jeg fandt malergrejerne frem.
I morgen eller på søndag får vi besluttet os vedrørende valg af farver, men indtil da holder jeg mig i gang med maling af lofter og i morgen vil jeg prøve at nå en gang sprøjtemaling af radiatorerne i alle rum.
I udhuset fik jeg et lille hint i form af en dåse graffitifjerner, at andre måske også vil blande sig i malerarbejdet, men dog udendørs. Vi håber at slippe for den slags hærværk, og det ser da heller ikke ud til gaden generelt er plaget ud over nogle enkelte tags hist og her, men surt at være den der bliver "ramt".
Skulle hærværket ske, håber jeg midlerne er effektive nok. Det ville være meget trist at se det kønne hus smurt ind i grelle farver......