torsdag, februar 03, 2011

Pakningen er blevet mere målrettet.
Det første der kommer med til Århus, er værktøj og alle de ting som ligger opbevaret i kælderrummet. Hver dag kommer der et læs med Tina's bil, som bliver tømt i huset hvor jeg venter klar til at tage imod, inden vi kører hjem til aften. Det ligger ganske tæt på ARoS hvor hun arbejder, så det er ikke den store omvej der kræves.
Jeg har tre cykler, hvor de to allerede står i Hjortensgade. De kommer med i toget når jeg kører ind om morgenen, og bliver brugt videre fra Banegården i Århus og ud til arbejdspladsen på Grenåvej i Risskov. Til fyraften cykler jeg ind til huset og sætter dem på deres nye parkeringsplads i vores gård.
I morgen er turen kommet til mountainbiken, som står klar til afgang i morgen tidlig :)
------------------
Også andre ting skal afsluttes i forbindelse med flytningen.
Jeg har haft flere aktive geocaches liggene i Skanderborg og nærmeste omegn, men de er løbene blevet nedlagt, eller "archived", som det hedder blandt geocachere. Den sidste blev lukket ned i dag. Det var cachen "Kalvø", som lå ude på en af øerne i Skanderborg Sø.
Isen på søen er dækket af smeltevand, og er ved at blive usikker efter den seneste tids tøvejr, og derfor er det et passende tidspunkt at sige farvel til en meget populær og besøgt cache :)
Når støvet fra flytteaktiviteten har lagt sig, kan jeg godt finde på at lægge nogen ud i Århus.....