lørdag, februar 05, 2011

Arbejdsdag i det nye hus.......
Jeg malede lofter færdig i stuerne og i ungernes værelser. Radiatorerne i hele huset fik jeg også rengjort og sprøjtemalet, så de fremstår som nye igen. Til den opgave fik jeg prøvet min nye malersprøjte, som blev købt på fagmessen i Nyborg forrige fredag, og helt som forventet, viste den sig at være virkelig god.
Der sidder en del telefonstik overalt i boligen. Dem afmonterer vi efterhånden som vi kommer frem, for fastnet telefon har vi ikke haft i årevis, og får det heller ikke.
Tina var med i dag, og påtog sig at rengøre kontakter for gammel maling og almindelig snavs, som der jo altid samler sig gennem tiden. Her ville jeg nok springe lidt lettere over opgaven, men med sin faglige baggrund i konservering, er hun den helt rigtige til den slags pillearbejde. De bliver næsten som nye!