fredag, oktober 16, 2009

Vi er kommet hjem til et rigtig møgvejr.
Derfor brugte jeg en stor del af dagen på at gennemgå min blog og sætte "Etiketter" på alle de blogindlæg der er lavet på vores ferier, hvilket gør det meget nemmere at se tilbage på turene. Samtidig er foto-cd´erne blevet fundet frem fra glemslen i de mørke kasser, og der er nu blevet hæftet en del fotoserier ved de forskellige ferie-indlæg.
Det er noget jeg har ville gøre i lang tid, men det har knebet med motivationen, da det er et temmelig kedeligt og tidskrævende projekt at komme igennem.
"Etiketterne" ligger nederst i højre bjælke under "Tidligere indlæg".
En anden opgave der ligger forude, er at få kopieret bloggen til cd. Der ligger jo over to års dagbogskrivning og svæver rundt ude på nettet. Jeg vil blive utrolig ærgerlig over, hvis det pludselig forsvandt en dag. Derfor vil jeg have det bedst med et "Hard copy" som back up, hvis uheldet skulle være ude.