torsdag, oktober 15, 2009

Igen en solrig dag :)
Den første del af dagen, blev brugt på en geocachingtur i det område af byen, hvor vores hotel ligger.
Anden tur blev et (magert ;) forsøg på opsamling af de caches, vi ikke fandt i den indre by og i havneområdet de foregående dage.
Til aften var den lille miniferie slut. Kl. 17.30 skulle vi med ICE toget hjem, og denne gang var forbindelsen uden skift. Med en rejsetid på 4½ time, nåede vi at se seneste version af "King Kong" på W´s bærbare :)
Vel hjemme blev vi enige om, det havde været en god og sjov tur, som bestemt er værd at gentage i en anden by.
Hamburg lægger med mine interesser for fotografering og byudvikling, helt klart op til flere besøg, og er på grund af den korte rejsetid, godt egnet til weekendture. Særlig glæder jeg mig til at følge det kæmpestore havneprojekt "HafenCity, Hamburg". Et projekt, som jeg ikke på forhånd har haft nogen viden om, men som jeg vil følge op på via linket på nettet : HER.
Billeder fra dagen : HER